سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 21 فروردین 1400/ شماره 258
قیمت های جهانی؛ ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر، افزایش قیمت ها در بازار آزاد، افزایش آرم دلار نیمایی ادامه دارد، ادامه افت دلار صرافی ملی، پایان هفته نفت با 62 دلار، شروع هفته و ادامه ریزش بورس تهران...

 

قیمت های جهانی؛ ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر
مطابق شنبه‌ی هر هفته، امروز هم جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 9 آوریل 2021، در ویکی پلاست منتشر شد. بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، ABS و پلی استایرن معمولی، گروه های افزایشی و سنگین فیلم و پت بطری نیز گروه هایی هستند که کاهشی بودند. عمده کالاها نسبت به هفته گذشته بدون تغییر بودند.

افزایش قیمت ها در بازار آزاد
کمبود موجودی مواد اولیه در بازار، امروز هم قیمت ها را در بازار افزایشی کرد. ABS و پ پ های شیمیایی پیشگام رشد قیمت های امروز بودند و سنگین بادی هم پس از این دو گروه، 300 تا 400 تومان نسبت به پنجشنبه، رشد قیمت یافت.

افزایش آرم دلار نیمایی ادامه دارد
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 22 هزار و 732 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 15 فروردین، به 77 تومان افزایش رسید. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، صعود میانگینِ روزانه به کانال 22.800 تومان است. فردا یکشنبه، 22 فروردین، سومین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، در حالی اعلام می شود که نیما تا امروز، 77 تومان افزایش داشته است.

ادامه افت دلار صرافی ملی

دلار صرافی بانک ملی که هفته گذشته را با 917 تومان کاهش و در قیمت 24 هزار و 288 تومان به پایان رساند امروز را هم کاهشی آغاز کرد و با مجموع 96 تومان اُفت تا ساعت 15:15، 24 هزار و 192 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز کاهشی بود و به 24 هزار و 750 تومان رسید تا اختلاف دلار آزاد و صرافی ملی به 500 تومان برسد.
 

پایان هفته نفت با 62 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 63 دلار آغاز کرده بود، با نوسان بین 61 تا 63 دلار، روز جمعه در قیمت 62 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 62 دلار و 95 سنت.

شروع هفته و  ادامه ریزش بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه که هفته گذشته را کاهشی به پایان برد، امروز و اول هفته هم با 9 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 240 هزار عقب نشینی کرد. 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟